tirsdag den 6. marts 2012

Hurtige pinde

Tirsdagen plejer at starte med hurtig udrykning tidlig morgen. Første lektion er nu byttet med en skøn kollega, hvis dagsrytme passer bedre med tidlig start end min gør. Jeg har nu også rolig tirsdag morgen - og mærker at det gør en kæmpe forskel for den måde, jeg får benene ud af sengen. Det er fantastisk selv at kunne sende børnene ud af døren - og det kan jeg nu gøre 4 dage ud af 5.


Den rolige morgen er blevet brugt på lidt hurtig oprydning og et par pinde på min cardigan, som skrider sikkert og roligt frem. Der mangler nu et ærme og forstykkerne. Den tager form men strikkes i en anden rækkefølge, end jeg normalt gør. Jeg har derfor svært ved at vurdere pasform og nøjes med at krydse fingre for, at det bliver godt.

Men selvom det er rolig morgen - er det alligevel blevet nu, jeg rykker ud og agerer i den virkelige verden :) God tirsdag til dig

6 kommentarer:

  1. Ja, det er godt at komme roligt op og ud af døren.
    Ser spændene ud din cardigan.

    Yt

    SvarSlet
  2. Ser rigtig spændende ud. Er det Noro - eller noget andet?

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget bedre end god ro og orden om morgenen. God fornøjelse med strikketøjet, det er nogle flotte farver, du har gang i.

    SvarSlet
  4. Sikke lækre farver. Jeg vil også gætte på NORO :-)
    Hvilken cardigan skal det ende op med at blive til?
    Hilsen Kis

    SvarSlet
  5. Lækre farver søde! Og så har jeg det på nøjagtig samme måde som dig med de morgener;) Lad bare timerne starte kl.9;)

    SvarSlet
  6. Det er Hjelholts uldgarn og cardiganen er fra Louise Harden. Jeg glæder mig til at få den færdig og har allerede nye projekter i tankerne. Farverne er rigtig flotte og spiller godt sammen. Der er lange farveskift, så de rigtig står frem.

    SvarSlet