søndag den 18. marts 2012

Nye behov

Der opstår nye behov, når man bevæger sig i nye sammenhænge. Jeg har opdaget, at trolleys ikke kun er for ældre damer, der trækker deres indkøb hjem fra den lokale Brugsforening, men også for hippe strikkere med en pragmatisk tilgang til det at fragte det allermest nødvendige rundt på diverse strikkefestivaller og events.


Det er faktisk utroligt, at jeg har klaret mig så godt i så mange år uden en sådan trækvogn - men nu har jeg tilgengæld opdaget den og har virkelig svært ved at leve foruden. Den ville være så praktisk til så mange ting - ikke kun i striksammenhæng - men også i skole- handle - og alt muligt andet-sammenhæng.

Tilbage er bare at få rejst den nødvendige kapital - disse trolleys bliver altså ikke kastet i nakken på en - og at få valgt hvilken en der er mest hip. Hvad synes du ?

5 kommentarer:

  1. Jeg synes bedst om den med de røde prikker, og havde jeg ikke et udestående med skat så ville den være at finde her inden længe

    SvarSlet
  2. Ja - de er da rigtig søde de "trolleyer". Jeg kan også bedst li`den prikkede:-)

    SvarSlet
  3. Haaa, jeg har lige skrevet den i midten på nederste række på min ønskesedel ;)
    Talte med en lykkelig ejer af en i butikken en dag, hun sagde man skal være opmærksom på at den trækstang ikke er så stabil, ellers var hun vældig glad ved sin.

    Ny mode,hvem ved ;))

    Yt

    SvarSlet
  4. Jeg så godt en på "mit hold" hos Charlotte, som havde sådan en med og lige i mit favoritmønster, det sort/hvide øverst og uha, hvor jeg kunne se ALT det lækre garn der kunne være i den:-)).
    Jeg har selv mellem (fed strikketaske) og stor Allrounder tasken og en stor picnic kurv med mønsteret...så jeg byder ind med den sorte.

    SvarSlet
  5. Den midterste i nederste række kunne sagtens bo her hos mig, men den prikkede er nu også ganske nice.

    SvarSlet