torsdag den 22. marts 2012

Starten på noget stort

Det firetrådet-garn har måtte vige pladsen i strikkekurven for en ordentlig omgang bomuld. Det er lige nu slut med spyt-strikkeriet, og jeg har istedet grebet hæklenålen for at lave et af de tæpper, jeg har kigget beundrende på rundt omkring i blogland de sidste par år.

Tanken om det helt store tæppe har taget pusten fra mig på forhånd - og jeg har nu chancen for at lave det i mindre dimensioner i tøsede farver med et twist af spræl til en barselsgave i efteråret. Når jeg nu starter allerede nu, skulle der være gode chancer for at jeg rent faktisk får det gjort færdigt - og hvis jeg vanen tro bliver træt af det undervejs og har forskellige side- og overspring.

Opskriften har jeg gravet frem ovre hos Liselotte - og startet med 157 masker istedet for de skræmmende 297. Gå væk arbejde - så jeg kan hækle.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar