fredag den 16. marts 2012

Fridags-fredag

Det er luksus af den helt særlige slags at få lov til at gå på weekend allerede torsdag aften. Det var fantastisk at vågne op her til morgen til følelsen af frihed og med udsigten til god god egen-tid. Hele formiddagen har jeg haft et fast tag i nakken på mig selv - for ikke lige at ordne og se om, det ikke er muligt at komme på forkant.

Jeg har strikket, udtænkt projekter, afsluttet projekter og i det hele taget bare ladet mine tanker og impulser styre retningen. Se det er en god start på weekenden.

Hele 2 projekter er røget af pindene. Min nye cardigan fra Butikken på Landet er færdigstrikket og færdigmonteret. Den ligger lige nu og tørrer i facon mellem 2 håndklæder. Det er en let sag på kun 150 gram. Lige til at svinge over skuldrene eller have i tasken. Den bliver et hit, tror jeg.


I en helt anden boldgave og med et helt andet farvespil er Strittens håndledsvarmere blevet færdige. Hun havde et par modifikationer til Charlotte Kaes oprindelige design. Boblerne skulle under ingen omstændigheder være ved fingrene - ligesom hun klart manglede et hul at stikke tommelfingeren ud af.


De er nu lavet færdige efter alle kunstens regler - og bette-tøsen har allerede udbedt sig et par magen til. Det er vist en umulighed at lave dem ens - men hun skal få et par i samme stil - skal hun.....

Med sådan en fredag kan man da ikke andet end at melde weekend-klar - så klar :-)

1 kommentar:

  1. Hvor ser den cardigan da helt igennem fantastisk ud!

    Rigtig god weekend

    SvarSlet