torsdag den 29. marts 2012

Så klar

Tre koloenorme bjergtinder, i form af mandag, tirsdag og onsdag, er nu besteget. Tilbage er kun 2 sølle arbejdsdage af normal og overskuelig længde. Jeg puster ud og er klar til at tage i mod ferien lige her om hjørnet.


Jeg vil godt klage til vejrguden. Det ser ud til, at det gode vejr er blevet sendt et andet sted hen - lige her og nu, hvor jeg er klar til at nyde og udnytte det. Jeg vil godt bede pænt om endnu en portion varme og solskin. Det kan godt vente til lørdag - men så synes jeg altså, det er på sin plads at sende det i den her retning.

Jeg har de skønneste planer for ferie. Lige dele godt selskab, gode huslige sysleri, arbejde, strik og fri leg. Det bliver vidunderligt fantastisk - og jeg er så klar lige om 2 arbejdsdage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar