fredag den 9. april 2010

Weekend-ramt

Vi har ramt ugens suverænt bedste tidspunkt. Fredag eftermiddag og aften, hvor der er en hel ny og ubrugt weekend med alle de muligheder, det byder på.
Vi er weekend-ramte - Kalenderen er tom, og vi er frie til at finde på og gøre lige som det passer os de næste par døgn. Idéerne er mange - og pigerne har startet weekenden med en rask bordtennis-kamp på spisebordet.
Selv sidder jeg og roder lidt i strikkekurvene og roder mig i håret over, hvilket projekt jeg skal ofre min opmærksomhed. Strikkekittet til S
anne vesten fra Design Club driller mig - Jeg kan ikke rigtig hitte ud af om den skal strikkes med enkelt eller dobbelt tråd ? Det ender jo med, jeg må overgive mig og lave en strikkeprøve.

Overvejer også lidt om Claudia skal graves frem fra kurven. Der er stadig kun lavet ryg til den - og mon ikke weekenden kunne byde på et par forstykker ? Eller jeg kunne finde på noget helt tredje. Læner mig tilbage og mærker efter, hvad det er jeg gerne vil og brænder for.

4 kommentarer:

  1. Det er skønt at det er weekend, fredag er det bedste. At man har en helt tom kalender, er guld værd. Du lagde en sød besked hos mig. Hvis du er interesseret i mønstret til blomstertørklædet, så kan vi finde ud af det. Mon ikke man kan sende det pr. mail? Mønstret er faktisk ikke så ligetil. Du kan bare kontakte mig pr. mail: erdoka.larsen@stofanet.dk
    Hilsen Dorte. God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Du spurgte på mine sjalsnåle, de koster 125 kr og jeg sender gerne :0)

    SvarSlet
  3. Tidspunktet - lige før man træffer valget - er bare det bedste, fordi alt er muligt :-)

    Utrolig sød/sjov beskrivelse af sværdslaget med din lille datter - nogle gange skal de bare tages under armen, selvom det kan give sved på panden ;-)

    PS: Det filtede gittertørklæde er en sjov ide :-)

    SvarSlet
  4. Fru Larsen og Lykke - I hører fra mig på mail - Helt sikkert :-)
    Strikeheks - nøj hvor jeg nyder det - lige nu, hvor jeg stadig ikke har de store planer - men bare lader den ene idé tage den anden.
    God weekend til jer alle 3 :-)

    SvarSlet