torsdag den 22. april 2010

To ud af tre

De to mindste har indtaget sofaen med dyner, snotpapir og spand indenfor rækkevidde. Vi er sygdomsbefængte og karantæneramt. Moderen agerer super-mom og serverer kolde drikke og blødt mad.

Da først jeg fik accepteret, at det så var en hjemmedag - fik jeg en masse fra hånden mellem al serviceringen - og skrivebordet er nu ryddet i en grad, det ikke har været længe.

Mine kollegaer må ønske mig et vist sted hen, når disse dage rammer mig. Så kommer det kølige overblik, og jeg får som regel skrevet og indkaldt til møder, der burde være holdt tidligere.

Derudover er der blevet trillet lidt perler og tage et par pinde på strikketøjet. Pigerne har fået lavet flere gaver til armene - både til unge og ældre. Jeg har endelig fået taget hul på Sanne-vesten fra Design Club - denne gang i enkelt garn og forhåbentlig i en mere passende størrelse.












Weekenden er rykket lidt tættere på - og i morgen går vi i gang med et par dage med fri leg for både voksne og børn.

1 kommentar:

  1. Dejlige armbånd I har lavet. Man bliver rigtig glad af at se på de flotte farver. God bedring til dine dejlige piger:)

    SvarSlet