fredag den 16. april 2010

Endelig...

Vores længe ventede trampolin ankom endelig den anden dag og blev monteret med hjælp og ivrige tøser, der tålmodigt ventede på, at de sidste fjedre fandt deres plads, inden de gik amok og næsten hoppede sig i søvne.

Trampolinen er godt nok stor. Jeg bestilte en 4.90 stor en - fordi de mente 4.30 var lige i underkanten - Jeg tænkte 60 cm er alligevel ikke ret meget større - og glemte det der med, at når vi taler diameter er det 60 cm HELE vejen rundt. Det ligner til forveksling et rumskib, der er landet midt i haven. Have er der ikke så meget tilbage af - det er nu nærmest en stor trampolin.

Størrelsen giver lidt problemer, fordi pigerne ikke helt vejer nok til at kunne få den ordentlig i hop. De skal helst være 2 på den - for den for alvor giver efter for deres vægt. Sikkerhedsnettet er først ankommet i dag - og skal monteres snart, så jeg kan trække vejret lidt mere roligt, mens de hopper

3 kommentarer:

  1. Så ved du hvor du har de ivrige tøser i weekenden. Mon ikke osse du tager dig en tur sammen med dem? God hoppe weekend til jer:)

    SvarSlet
  2. Da jeg nu har set at du fik din trampolin, har jeg også turde bestille i Tysland *s* og baseret på dine erfaringer har jeg "kun" bestilt en på 4,60.... så håber jeg snart at vi får den, mine 3 børn har plaget i 3 år nu.. og endelig har vi ladet os overtale... håber ikke at vi er gået helt galt i byen ved at købe der... tak for en god blog :=)

    SvarSlet
  3. Vi har hoppet os gennem weekenden - og nydt det - Det er dælme god motion, skulle jeg hilse at sige - bliver forpustet og blød i knæene.... God fornøjelse med din trampolin og tak for de søde ord :-)

    SvarSlet