søndag den 4. april 2010

Hoppe-loppe

Jeg har shoppet-amok til pigerne, og de hopper rundt af glad forventning. Det er ikke impuls køb. En trampolin har stået højest på ønskesedlen i mange år, og efter Tante H gjorde det store forarbejde med at undersøge markedet, sikkerhedsforskrifter og tog springet først, turde jeg også godt. Den er nu bestilt og med en leveringstid på 2-5 dage er der megen spænding og forventning i luften.


Mens jeg surfede rundt efter vidunderet, faldt jeg over et andet "must-have" I vores gamle hus havde vi to træer, der stod med tilpas afstand mellem hinanden til en hængekøje. En hængekøje, der både blev brugt til leg og til slængeri med en god bog eller en dejlig sommerlur.

Trampolinfirmaet forhandler også hængekøjer med stativ til at hænge den i - Det må være meningen, at børnene hopper i trampolin, mens moderen ligger henslængt i hængekøjen. Undrer mig over, at de ikke sælger det som sampak - men hængekøjen er straks sat højt på ønskesedlen.
Lækkerier findes på Ampel24

2 kommentarer:

  1. Det lyder som et fornuftigt køb. Altså hængekøjen til dig og trampilin til ungerne.

    SvarSlet
  2. Fik du nogensinde den trampolin fra ampel24?

    SvarSlet