tirsdag den 27. april 2010

Slavepisker

Jeg har meldt alle friske - Store-tøsen hænger stadig en anelse i bremsen, men nu må det være slut. De sidste rester af sygdom skal arbejdes væk.

Tøserne er sat i sving med vasketøj, oprydning på værelse og Stritten svinger støvsugeren i mors sorte lyn.

De stritter lidt i mod - og der går ikke længe før jeg må udlove diverse belønninger for at holde motivationen oppe. Det er jeg til gengæld også klar til i byt for et opryddet hus og bil. Gad vide om de elsker mors korte tirsdag ligeså meget som jeg gør - Næppe.

1 kommentar:

  1. Skønt, at der findes andre slavepiskere end mig... ;-) Mine unger er heller ikke altid så begejstret for at ha' en mor med hjemme-job; hun kan jo til hver en tid holde dem til ilden med et eller andet - ude som inde... ;o)

    Dejligt at læse at I er oven vande igen; vi mødre kan jo ikke ret godt forliges med at ligge underdrejet...

    SvarSlet