mandag den 19. april 2010

Mandags-mums

Skønne sager fandt jeg i min postkasse i dag, da jeg kom hjem efter kort-mandag. De smukkeste sjalsnåle fra Lykke med de mest vidunderlige perler i flotte farver. Levering og service er i top og pakken pakket ind, så den var en fryd for øje og fingre.

De er allerede taget i brug, og jeg kommer om muligt til at slide den op.

Jeg har hygget med med en rundtur rundt i blogland efter at være landet på egen matrikel. Det viste sig, at en sød kollega også gør sig i denne verden - og hun skulle findes - og er fundet :-)

Jeg har længe beundret især hendes nøglesnor og overvejet muligheden om - altså bare ved et uheld - at få den puttet i egen taske :-) Jeg har holdt fingrene for mig selv og kun mærket lidt på den en gang i mellem. Nu kan jeg måske være så heldig at aflure, hvordan hun gør herinde - Jeg glæder mig til at følge hende og venter spændt på at se om, hun også finder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar