lørdag den 10. april 2010

Sol og energi

Solens stråler vækkede mig - en lille sprække stod åben og lod lyset skinne lige ind på mig. Et godt incitament til at stå op en dejlig lørdag morgen. Starten på dagen har alligevel været langsom og med tid til at nuller rundt og lave det rene ingenting.

Mini til voksne er blevet skyllet op og er nu tør - Jeg er ikke vild begejstret over pasformen - synes den kryber lidt op og vulker på bærestykket. Den skal måske gåes til. Den får en chance og skal prøve-bruges lidt her i weekenden.


Ellers pønser jeg på en gang haveoprydning, en tur til planteskolen bare for lige at se, hvad de har der og måske en jagt på havehynder. Hele lørdagen er min, skal bruges med fornuft og med en masse åndehuller.

1 kommentar:

  1. Din Mini ser ellers flot ud, tror du ikke bare du lige skal vænne dig til den?

    SvarSlet