torsdag den 8. april 2010

Blomster-smil

Jeg elsker blomster. Blomster i haven. Blomster i grøftekanten og i skovbunden. Blomster i vaserne og i krukkerne. Jeg elsker den følelse, jeg får når jeg giver og modtager blomster. Jeg elsker den ro og det indre smil, blomster giver mig.

I dag har jeg blomster både i vaser og om halsen. Verden smiler til mig - selvom jeg ikke har været særlig gavmild med smilene de sidste par dage. Verden møder mig med åbne arme og tager varmt i mod mig, selvom jeg har lukket mig omkring mig selv det sidste stykke tid. Jeg mærker, at ikke kun irritation og tristhed smitter - men også den positive energi og varme. Jeg mærker et overskud omkring mig, som jeg ikke selv besidder, men håber at blive smittet af

Mine blomster om halsen har været en tur i vaskemaskinen og er kommet forholdsvis vellykket ud - Midt i blomsterfloret gemmer der sig en lille mariehøne. Det er ikke sikkert det bliver et hit-hit - men om halsen kommer det helt sikkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar