søndag den 18. april 2010

Blomster på vej

Man skal aldrig vende ryggen til en weekend - for så er den gået. Denne weekend har budt med afslapning og godt selskab og alligevel er det som om, jeg godt lige kunne tage et par dages weekend mere.

Strikkepindene har hvilet i kurven. I stedet har jeg så småt fået startet op på en stribe hæklede blomster, som en venlig sjæl hjalp mig med at finde mønsteret på :-) Det drillede mig lidt i starten - men nu tror jeg, jeg har fattet systemet og kan lade skuldrene falde ned, mens nålen tryller blomsterne frem.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at se du er kommet igang med tørklædet. Meeeeeeeeeen der er et eller andet som driller dig, kan jeg se. Blomsterne skal hænge sammen med rækken af luftmasker på begge sider. Eks på dit billede: Den grønne blomst skal hænge sammen med den lilla luftmaskerække. Håber du forstår hvad jeg mener....Læg et notat hos mig hvis du er i tvivl, så kan vi finde ud af det:)

    SvarSlet
  2. Hej Dorte
    Jeg ved lige, hvad det er, du mener - Heldigvis er det fordi tørklædet ligger dobbelt på billedet. Jeg har kun hæklet 3 baner indtil nu. Dejligt med din opmærksomhed. Jeg hader optrævling :-)

    SvarSlet