tirsdag den 13. april 2010

Tålmodigheds-test

Nøj vi bliver testet på tålmodigheden her på matriklen i disse dage - Bigtime. I påsken bestilte vi en trampolin - og alle er taget forventningsfulde hjem HVER dag siden. Den er ikke ankommet ENDNU..... Endelig har jeg fået et track og trace nummer på den - og det ser ud til at den er strandet i Hamborg. Tålmodigheden er snart opbrugt - og størstetøsen har erklæret, at hun kommer ud, når trampolinen kommer - ikke et øjeblik før.

Min mor reddede mig fra en anden tålmodighedstester den anden dag - da hun ,at min tunika var skæv og for stramt lukket af. Jeg var tæt på at lade den gå til de evige strik-der-er-mislykket- marker. Hun forbarmede sig over mig. Tog skidtet med hjem og i dag lå den så i min postkasse - nu i en lige udgave, der kan bruges. Hurra for mødre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar