søndag den 4. april 2010

Lækkerier

Pigerne har nu i fællesskab vundet mit nye garn op, og jeg er klar til at give mig i kast med den røde vest, som passer perfekt til mine røde støvler, mit sorte tøj og mit nye etui til min Iphone....

Etuiet hænger mig permanent om halsen. Det giver mulighed for med earplugs at tale i telefon eller høre musik samtidig med at jeg vasker op, ordner vasketøj, går med hunden, strikker eller.... Det åbner helt nye muligheder for multi-tasking, som er et must, når der er "so much to do - and so little time" At etui samtidig er råfedt - lavet af cykelslange og med det blødeste røde foer - gør kun oplevelsen større.

Inden jeg går helt i rødt - skal jeg dog lige have strikket flere huller - med vilje. Det nye blomstertørklæde mangler stadig et par huller i gittermønsteret, inden jeg skal igang med blomsterne. Det bliver et fedt tørklæde til forår og jeg glæder mig til at vise jer flere detaljer af det.

3 kommentarer:

  1. Lækkert etui til en lækker tøs.

    SvarSlet
  2. Jeg er spændt på at se blomstertørklædet med gittermønster. God arbejdslyst til dig:)

    SvarSlet
  3. Amazing! I love it. This is so feminine. Thanks for this wonderful post. I really appreciated it.

    SvarSlet