tirsdag den 27. april 2010

Plus en halv meter

Jeg må have taget en ordentlig skraber og sovet totalt i timen, da jeg strikkede ærmer på Claudia. Ærmerne er ca. ½ meter for lange, og der er ingen fikse justeringer, der kan foretages, som redder miseren.

Det er enten en Om'er eller en "Nederst i skabet" til de andre ikke så vellykkede projekter. Am'en altså hvad havde jeg forestillet mig - godt nok løber jeg stærkt, og der bliver rykket i mig fra mange sider - men hvorfor har jeg ikke på noget tidspunkt undret mig over de lange ærmer - FØR de var syet godt og solidt fast på trøjen. Jeg er en tåbe.....

3 kommentarer:

  1. øv for den da osse .... kan du ikke trevle op nede fra ?

    SvarSlet
  2. Øv, for en dum tanketorsk. Det er da så surt at opdage sådan noget. Hvor man ærger sig. Jeg ville nok også forsøge om det kunne lade sig gøre at tage noget nedefra. På med vanten......

    SvarSlet
  3. Ja på med vanten - skal jeg love for - Det er Claudia med indbyggede vanter...... jeg prøver MÅSKE at trævle den op nedefra - Lige nu er den smidt nederst i strikkekurven - og jeg er sur på den og på mig selv.... Tak for opmuntringen :-)

    SvarSlet