lørdag den 29. marts 2014

Pusterum og strikketid

Ah jeg elsker de her weekender, hvor stakkene ikke er større, end man sagtens kan ignorere dem og i stedet bruge tiden på gode krea-sysler, en enkelt tur med kosten, lidt løst havearbejde, en våd klud på det værste støv og først og fremmest kan bruge tid på bare at være.



Jeg landede tungt og godt i sofaen i går og fik startet et nyt projekt op. Den fik gas på pindene, mens jeg tog en lækker-lur her og der i løbet af aftenen. Det er en weekend-start, der tegner godt og hvor man langsomt mærker energien strømme ind i blodbanerne.

Projektet på pindene er en Arving. Jeg strikker på pind nr 8 og det går tjept og rapt. Den er færdig i et snup-tag og klar til at blive taget i brug lige om straks. Farven er IGEN grå. Der er nu ingen tvivl - jeg har ramt en af de der farve-faser, hvor jeg kører i ring. Lige om lidt tror jeg - jeg må presse mig selv ud i noget turkis, blå eller gult - men først gråt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar