søndag den 16. marts 2014

Effektfuld med små midler

Jeg elsker fine, flotte og lækre stoffer. Jeg kunne gældsætte mig og købe mig fattig i Liberty, hvis jeg var bare en anelse mere impuls-styret - men jeg fascineres også af at lege med helt almindeligt lagenlærred, som man kan købe for en slik.



Sidste weekend lavede jeg en taske og en pung til en kær veninde, som havde kommenteret på en tidligere kreation. Ingen fine dikkedarer - bare leg med farver, former, en enkelt lynlås og effektbånd. Her kunne godt være lagt grundstenen til en julemandens værksted favoritter - så jeg skriver mig den lige bag øret.

6 kommentarer:

  1. Det er da bare så fint, - hvad er der egentlig i vejen med at starte på julegaverne nu...? Er det ikke lige det, man ønsker, man havde gjort, når man når til november.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gjorde det sidste år - startede med julegaverne i den famøse april måned, hvor der ikke var så meget andet at tage sig til - og hvor jeg ledte efter meningen..... og det var fantastisk, da jeg nåede til november og allerede har styr på en del :-)

      Slet
  2. Den er fed, og smart med det "måle" bånd i kanten, hvor er det fra?
    KH Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Målebåndet gør det lige til en rigtig krea-taske, synes jeg. Det er fra Stof og stil :-) Knus

      Slet
  3. jeg kunne også drømme om stakke a' liberty :9 - men jeg holder også rigtig meget a' leg med de ensfarvede :) - heldige veninde :)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Blæse med mel i munden :-) eller en god kombi - eller bare personlig konkurs :-) Gode sager koster - men lækkert man også kan finde alternativer :-) Knus

      Slet