lørdag den 22. marts 2014

Mere gråt fra kurven

Et hårdt greb i nakken og en fast beslutning om at færdiggøre projekter i kurven - inden jeg starter alt for mange nye op. En stor sweater, der mangler ærmer er første projekt - igen i grå. Den bliver lækker og vamset og lige til en tur i haven.


Faktisk bilder jeg mig selv ind, at jeg ikke kan gå i haven FØR jeg har en passende trøje til det. Overspringshandlinger så det basker. Det samme gør jeg ofte, når jeg mangler ærmer - springer videre til noget andet, som jeg ikke kan undvære overhovedet..... Jeg er ikke så god til det med 2 af samme slags - det gælder, strømper, handsker OG ærmer.

Men nu med rå viljestyrke og beslutsomhed strikker jeg ærmer - begge TO - og får færdigmonteret den trøje - for så skal der udtænkes nye projekter og måske - måske startes lidt op i haven :-)

6 kommentarer:

  1. Den er bare så lækker, den trøje. Jeg strikkede den for et par år siden, men har desværre ikke fået den brugt nok - den er rigelig varm. Men udendørs, som du nævner, er den god. Og flot !

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at få den færdig - og tage den i brug - i haven og til en raske travetur :-)

      Slet
  2. Den der har jeg strikket også, utrolig flott på :) God helg fra Beth

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at få den på - den har ligget længe i kurven - nu skal den på ryggen :-)

      Slet
  3. Den sag ser super lækker ud Mie ...
    Prøv at starte projekt med ærmerne ... Måske det så lokker til at blive færdig ...
    Jeg troede også på haven i dag ... Men nu regner det ....(heldigvis)
    Go weekend hvad end du springer på..

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske en ide at starte med ærmer - eller i det mindste det ene ærme - synes bare det kan være svært så at regne ud, hvor langt præcis ærmet skal være :-) Haven er nok også derude, når regnen stopper - jeg nåede den heller ikke i denne weekend :-) Knus

      Slet