lørdag den 15. marts 2014

Lige dele og så en pind mere

Weekenden står på arbejde. Arbejde jeg ikke har nået i det daglige - som jeg har skubbet foran mig og som nu tvinger mig til arbejdsbordet og til at holde fokus lige midt i weekenden.

Mit strikketøj kalder på mig, og jeg sniger mig til en pind her og der. Mit stof ligger ligeledes og kalder højlydt - men det får være, fordi det tager altid om sig og tager længere tid, når jeg først rigger maskine og sygrej til.


Jeg får stille og roligt bund i bunkerne - og ved det giver en hverdag, der hænger bedre sammen, når arbejdsbordet og to-do-listerne er arbejdet godt igennem. Det er faktisk ok - måske også fordi kun store-tøsen er hjemme - og jeg derfor ikke forsømmer på den front.

Lige om lidt laver jeg et overspring og tager en halv time med pinde og et enkelt afsnit af en serie på Netflix.

2 kommentarer:

  1. Mon det er slut med de mange timers weekendarbejde næste skoleår...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg - lige den del kommer jeg ikke til at savne sådan for alvor :-)

      Slet