onsdag den 26. marts 2014

Have-vams

Det var en hård kamp at få strikket de sidste pinde og få monteret have-vamsen - men nu ligger den og venter. Venter på at jeg ifører mig gummi-røjser, trækker vamsen over hovedet og giver mig i kast med haven, som i den grad trænger til en forårs-rengøring.



Det spirer og pibler allerede derude - og der er ting, der skal ryddes, klippes og nippes - så foråret for alvor kan trænge igennem - og nu er der ikke flere overspringshandlinger - og om bare et par dage venter weekenden, hvor stakkene er mindre end de plejer at være... måske er det der skal jeg skal svinge lidt saks, rive og kost.

4 kommentarer:

  1. Du er en vild strikker! Og planerne om havearbejde i weekenden iført havevams lyder forjættende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo kun ærmerne, jeg har strikket i denne omgang - resten af trøjen lå og ventede i kurven. Havevams er lækker - men jeg er nok mere til havenydning end til have-ydning (er det overhovedet et ord ?)

      Slet
  2. Hvor er den skøn, da alt for lækker til havearbejde, syntes jeg.
    Ja, der er lovet havevejr, óg herover i det jyske er det allerede kommet, hvor er det skønt !

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er lige perfekt til havearbejde - og nu skal jeg så have den brugt i haven - også selvom det ikke er ynglings-beskæftigelse - jeg er vist mest til rå og vild natur :-)

      Slet