fredag den 21. marts 2014

Lige i øjet

De sidste tråde er hæftet, den lange tørreproces er overstået, og jeg er endelig klar til at møde verden i min høstjakke. Det er version 2 - den første hapsede Stritten, og hun er godt i gang med at slide den op. Den samme skæbne, tror jeg, min får. Den passer lige præcis efter en par ommere - og lidt overvejelser om, hvorvidt jeg alligevel skal give det der med strikkeprøver en chance.



Den er strikket i 1 tråd italiensk tweed og en tråd alpaca fra Garnudsalg - og den er let, tyk og lækker. Jeg overvejer stadig om, den skal have et par lommer eller ej - men tager den i brug, mens beslutningen tages. Det er klart en jakke, der har manglet i garderoben.

8 kommentarer:

  1. Den ser rigtig dejlig ud, tillykke med den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er blevet virkelig lækker - både til sofa-søndag og mere pæn brug :-)

      Slet
  2. den er så lækker Mie :)
    jeg synes bestemt du skal gi' strikkeprøver en chance ... :)
    knus fra hende der ALTID laver strikkeprøver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg SKAL give de strkkeprøver en chance - jeg er bare al for utålmodig af sind - og vil bare i gang. Fik en god ide til at lave prøven på selve strikketøjet og ikke før jeg starter - måske det kan virke for mig :-) Knus

      Slet
  3. Den ser rigtig lækker ud, godt du fik den i mål trods manglende strikkeprøve :-)
    God week end

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det lykkedes uden strikkeprøve - men i en størrelse S, som jeg absolut ikke er :-) Også rigtig god weekend til dig Pernille :-)

      Slet
  4. Svar
    1. Og lækker og vamset Eva. Det er et klart hit :-)

      Slet