mandag den 10. marts 2014

Høst-klar

Strittens høstjakke løb af pindene allerede fredag nat. Den er nu skyllet op, tørret og godkendt med et stort smil. Den sad lige i skabet og passede perfekt. Hun synes, den kradser lige en anelse, og at den er svedende varm - en sidegevinst til strik og uld :-)



Processen har været lidt kedsommelig - der er godt nok mange mange pinde af det samme. Ret og vrang og ingen krumspring. Alligevel har jeg slået op til en til mig selv - fordi den er lækker, og fordi jeg mangler lige præcis den trøje i skabet og på skuldrene. Jeg er klar på en masse møder af den slags, man kan strikke til, hvis det bare ikke kræver ens opmærksomhed - så skal den nok ende på skulderen den høstjakke version 2. Jeg tror, min egen skal have lommer :-)

5 kommentarer:

  1. Den er vel nok blevet flot, og jeg skal da love for, du har haft fart på

    SvarSlet
  2. Meget smuk jakke. Bestemt en man kan få behov for:-)

    SvarSlet
  3. Den ser rigtig lækker ud, kan godt forstå du selv MÅ eje en også :-)

    SvarSlet
  4. Lækker, lækker.
    Det er desværre også det jeg selv opdager hver gang, - uld er varmt og det kradser lidt....., så jeg forstår godt datteren.

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin - men jeg er enig i, at den er lidt kedelig at strikke. Jeg er nemlig også i gang og strikker den også kun fordi, at den mangler i min garderobe.... ;)

    SvarSlet