mandag den 2. januar 2012

Hønsestrik

Det nye år er allerede godt i gang. Det var første skoledag i dag - og jeg må indrømme, at jeg gik afsted med følelsen af at springe direkte fra sofaen ind i klasserummet. Dagen i dag har været sådan lidt på bagkant - og det var hårdt at forlade eget matrikelnummer med 3 slumrende tøser, der først starter op på onsdag. Nu lysner det - for allerede i morgen har jeg omsorgsdag.

Strikkekurven er ikke helt tom endnu - men mit fortsæt var, at juleferien skulle bruges på at få has på nogle af hængepartierne. Nu er ferien jo sådan set slut - så det må betyde, at jeg kan starte nye projekter op eller ?

Billedet er lånt hos Hendes Verden

Jeg er vild med hønsestrik og må snart eje et tørklæde af slagsen. Dagens Hendes Verden kommer med et godt bud på et sådant tørklæde. Det er dygtige Stine, der står bag designet og opskriften kan hentes på nettet.

Billederne er lånt hos Rasmilla

En anden mulighed er Rasmillas hønsestrik tørklæde, hvor opskriften længe har ligget på kaldt på mig fra kurven. Det kræver lidt mere garn af basis-farven, og måske bliver den en nøje gennemgang af lageret, der afgør hvilket tørklæde, der kommer på pindene. Eller måske jeg kaster mig ud i min egen variation. Allerede de første dage i det nye år byder på store beslutninger, lader sig nok forstå :-)

4 kommentarer:

  1. De er fine. Jeg så det ene hos Rasmilla for et par uger siden, det var rigtig flot.

    SvarSlet
  2. Hej og tak fordi du viser mit tørklæde og linker.
    Hvad med en kombination??
    Brug den rester og del f.eks Rasmillas tørklæde op i stribet baggrund som jeg har gjort

    Stine:))

    SvarSlet
  3. De er bare fine Britt - og jeg er helt solgt :-)

    Måske er det præcis det jeg skal Stine - bruge de to som inspiration og lave mit eget :-) Det ville give god hygge ved bordet at tegne med farver og lege med rester :-)

    SvarSlet
  4. Le_Meridian Funding Service gikk utover kravene sine for å hjelpe meg med lånet mitt som jeg brukte utvide apotekvirksomheten. De var vennlige, profesjonelle og absolutte perler å jobbe med. Jeg vil anbefale alle som leter etter lån å kontakte. E-post..lfdsloans@lemeridianfds.com Eller lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... 19893943740.

    SvarSlet