fredag den 20. januar 2012

Bærestykke

Navia trøjen tager form. Bærestykket er nu færdigt, og garnet slog til. Jeg holdte vejret, mens jeg strikkede de sidste pinde - men nu mangler jeg kun stolperne og at finde de helt rigtige knapper, inden trøjen er klar til brug.


Optrævlingen fordi den var blevet lige kort nok, har betydet, at jeg har fået strikket den lige en anelse for lang - men jeg satser på at bruge den med høje hæle, eller på at jeg vokser et par centimeter. Det er nemmere at overskue end alternativet, som ville være at trævle hele bærestykket op.

Jeg er klar, parat, start med næste projekt - og har lavet en gennemgribede oprydning i mine mange kurve. Alt er nu sorteret, pinde er tilbage i de dertil indrettede etuier, garn der hører samme ligger sammen - og jeg har totalt overblik - ihvertefald over den del af mit liv.

Nu styrer jeg ud i virkeligheden for at få taget hul på dagens dont, så jeg lige om snart kan i dømme mig selv weekend. Jeg ønsker dig en god en af slagsen :-)

2 kommentarer:

  1. Ih altså, hvor er du bare hurtig.
    Det bliver en meget smuk sag, som du vil bo i hele vinteren. Jeg elsker de runde bærestykker med nordisk mønster. Tak for en dejlig blog, som jeg følger dagligt. Er desværre ikke så god til at kommentere..

    SvarSlet
  2. Dejligt at du kommenterer - jeg nyder hver eneste kommentar. Mangler lige at skylle trøjen op - så er jeg klar til at flytte ind i den :-)God søndag til dig

    SvarSlet