torsdag den 12. januar 2012

Fou furieuse

Jeg er vred som i kraft-edme saftsuseme-petervæltmig edderspændt. Weekenden var planlagt og tilrettelagt. En ferielejlighed i Skagen med tilhørende subtropisk badeland bestilt - og værst af alt - taskerne pakket ned til mindste detalje - badetøj, travesko, spender-pungen, tegnesager, broderi, spil, proviant osv. osv - og jeg hader, hader og hader af et godt hjerte at pakke.

En hurtig tur omkring stedets hjemmeside for at vise badelandet frem endnu engang til pigerne - afslørede at badelandet, som var hele trækplasteret for 3 badelystne piger, var lukket for renovering. Jeg kan afsløre, at det ikke føltes subtropisk den spand vand, vi fik i hovedet....

Jeg har nu kimet stedet ned for at høre, hvad i hede-hulen de har tænkt sig - men de tager klogeligt nok ikke telefonen. Pigerne har sat hælene i og nægter pure at lægge nogen som helst planer for noget som helst i weekenden.

2 kommentarer:

  1. Det er sgu da surt!!! Håber du kan få weekenden byttet. Skulle du dukke op, kan jeg anbefale butikken Colorit, som ligger bag Brugsen. Hun har det fedeste tøj. Og sko:-)
    På havnen er der Pier 1, som også altid har superfine tøjmærker.
    Ved havnen findes Hr Krøyer, som er en god Café, med de lækreste sandwiches og smooties, the og kaffe.
    Lokker Skagens museum, er der tit nye udstillinger. Dygtigt ny direktør-kvinde.
    Af det kreative, findes 2 glaspusteri forretninger. Men ikke en superfed garnbutik, desværre. Det har der været..
    Mvh en gammel Skawbo

    SvarSlet
  2. Kære Sidsel - tusind tak for de mange gode hints til steder i Skagen. Jeg elsker stedet og kommer helt sikkert dertil på et tidspunkt - også selvom mindstetøsen står fast på at "vi hader Skagen" - Det bliver desværre bare ikke i denne weekend :-( God weekend til dig

    SvarSlet