mandag den 2. januar 2012

Købe-kløe

Det er kun den 2. januar - Jeg ved det godt - og hvis jeg skulle være i tvivl, er der flere omkring bordet, der har fortalt mig det i både høje og bestemte vendinger - og det bare fordi jeg er faldet over en boghandel, som har sååååå mange bøger, jeg slet ikke vidste, jeg ikke kunne undvære.

Kan man måske gøre for, at man trods en fantastisk høst til jul, stadig har uopfyldte behov på bogsiden ? Jeg holder mig i skindet - men jeg sukker højlydt, så ingen er i tvivl om, at det er synd for mig, at jeg skal leve uden de bøger.

4 kommentarer:

  1. Mie, du inspirerer mig konstant, men nu fik du mig sg* alligevel til at falde i. Noget så eftertrykkeligt og lige på stedet!

    For sølle 78 kr. (inkl. fragt) fik jeg fingrene i den Krusedulle bog. Den er da SKØN :-D

    SvarSlet
  2. Det er da helt ok at blive fristet; jeg har lige modtaget to af de bøger, jeg ønskede mig til jul men ikke fik :)

    SvarSlet
  3. Dejligt at inspirere Anita - ligesom jeg ofte henter inspiration hos dig:-)Fortæl det ikke til nogen, men jeg er altså også kommet til at putte bogen i kurven :-) Vi kan tegne sammen lige om lidt

    Ja det er Lydert - det er ok at blive fristet - også over evne. Lidt nysgerrig på at høre, hvilke bøger det var du ønskede, men ikke fik :-)

    SvarSlet
  4. Den svenske bog var jeg så heldig at få i julegave - og den kan da kun anbefales som en 'must have'. Den anden kender jeg ikke ..
    mvh Mona

    SvarSlet