mandag den 30. januar 2012

Sommerferie i regnland

Forsøger at holde humøret og fanen højt, trods flere trælse og irriterende meldinger fra bank i dag, som ikke kan sige noget kvalificeret om mulighederne for, at vi får pengene fra Spanair retur. Det er altså ikke pænt at tage penge fra de fattige, og om jeg fatter, hvorfor vi skal være med til at finansiere deres konkurs.


Forholder mig til udsigten til en sommerferie i det danske ferieland med gummirøjser, regnfrakke og store sweatre. Jeg ved godt, at Danmark er skøn om sommeren, og indtil flere søde kollegaer har tilbudt lån af campingvogn, sommerhus m.m. - men jeg har bare en evne til altid at få lagt ferien i Danmark i regnvejrsugen..... Så for både min egen og for I andres skyld er det altså bedst, hvis jeg drager til udlandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar