tirsdag den 10. januar 2012

Kruseduller

Det ondeste maveonde har sendt mig til tælling, og jeg har måttet give fortabt og overgive mig til et par dage, hvor mine bevægelsesmønstre har været yderst begrænsede. Jeg er stadig underdrejet men har dog bevæget mig væk fra kanten og den værste selv-ynk.

Tilgengæld for den strik som slet ikke fungerede for mig, kastede jeg mig over krusedulle-tegning, som er en forholdsvis ny-opdaget aktivitet. Eller i hvertefald ny på den måde at man med et minimum af teknik faktisk, kan få de skriblerier, jeg ofte laver, når jeg taler i f.eks. telefon, til at ligne noget - og samtidig har det næsten meditativ effekt at sidde og skrible løs og se, hvordan det vokser ud af fingrene.

Det kan varmt anbefales, og der findes et hav af gode inspirationsklip på bl.a. youtube.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar