søndag den 22. januar 2012

Giv mig energi

Ikke så snart som jeg havde rettet de mange stile, før end feberen væltede mig omkuld på sofaen. Jeg har benægtet, fornægtet og forsøgt at arbejde det væk - men må bare erkende at snudeskaftet er fyldt med snot, jeg fryser og knoglerne værker.

Jeg har et kæmpe behov for at udrette - Ikke sådan forstået at jeg skal sætte fodspor i den store verden, men jeg har brug for at gå i seng om aftenen med fornemmelsen af at have brugt dagen til noget godt - at have udrettet noget. At sove dagen væk på sofaen tæller ikke med i det regnestykke.

Allerede i morgen skal jeg nok få lov at udrette med en arbejdsdag fra 8 til 19. En dag af en sådan art at selv en heftig forkølelse ikke kan komme på tværs. Det er en SKAL-dag. Jeg finder energi, fordi jeg skal.

Mine ideer og drømme om at street-arte må vente til energi-barometer står lidt højere

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring til dig, håber du klarer dagen imorgen :))

    SvarSlet
  2. Med en god håndfuld piller i tasken - kan man klare meget :-) Tak for dine ønsker og god søndag til dig

    SvarSlet