søndag den 16. november 2008

Tålmod og guldgrube

Weekenden har endelig ramt os. Hele formiddagen er gået med den videre julegaveproduktion med børnene. Der er blevet klippet og klistret, malet og snittet, blandet cement og støbt lys. Der er nu ikke langt i mål, og vi er snart klar til december og til at gå i gang med julestadsen.


Ind i mellem får Topstykket et par pinde - men det trækker ikke rigtig i mig. Jeg kan mærke øjnene falder i, når jeg har siddet lidt med det. Jeg håber, resultatet bliver anstrengelserne værd, men der er godt nok langt i mål. Mit temperament passer vist ikke så godt til pind 2½. Tålmodighed er ikke en af mine dyder - ihvertefald ikke i større portioner.


Tilgengæld har en tur rundt i blogland og et besøg hos www.slagtenhelligko.dk åbnet mine øjne for en uudforsket guldgrube. Der findes strik, der fremstår som rene kunstværker og med en sådan sværhedsgrad at øjnene helt sikkert ikke falder i. Jeg drømmer allerede om flere af modellerne. Se selv med her http://www.twistcollective.com/collection/index.php/shop











Ingen kommentarer:

Send en kommentar