tirsdag den 4. november 2008

Puha

Nogle dage er bare særlig hårde uden nogen særlig grund. I dag er og har været en af de dage. Jeg har haft en kort dag på arbejde og ikkehar ikke lavet noget særligt herhjemme. Jeg burde ikke være i søvnunderskud, og alligevel er det som om, jeg har været ude i en marathon. Jeg er pirrelig, træt og små-vranten. Jeg er energi-forladt og ved ikke, hvor jeg skal finde energien. Måske jeg bare skulle daffe i min seng, istedet for at tilbringe natten med at følge det amerikanske valg, hvilket egentlig var planen.

Min islænder vil ikke blive færdig. Jeg mangler lige præcis garn til de allersidste pinde og til halsen. Alle garnbutikker i miles omkreds er besøgt, men ingen af dem forhandler Grønhøj-garn - så jeg må nok bide i æblet og bestille det over nettet.


Endnu en forbryder-trøje er på pindene til en sød veninde, der ikke mener at kunne leve uden, og som bare har drømt så meget om netop den sweater, siger hun. Hun skal få, skal hun :-)

2 kommentarer:

  1. Hej. Har du spurgt i Holstebro? Mon ikke hun kan lokkes til at sende?
    Hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Jeg har spurgt i Ret og vrang - men hun forhandler ikke Grønhøj - Er der andre garnforhandlere i Holstebro, for der kører jeg til hver dag....

    SvarSlet