mandag den 10. november 2008

Klynk

Det er ren klynk på en rigtig regnvåd mandag. Det stred mod alle instinkter at skulle drive kroppen ud af sengen, ud af huset og ud i verden her til morgen, hvor haglebygerne hamrede mod ruderne.

Bedre blev det ikke af at jeg måtte konstatere, at jeg ikke kan skaffe det nøgle Naturuld fra Grønhøj garn i farve 500, som jeg mangler for at kunne gøre min varme vams færdig.... Restordre - gad vide hvor længe det kan vare. Garnet kommer oprindelig fra http://www.strikkenyheder.dk/

Jeg har nu været nettet rundt uden at kunne finde et andet sted, der forhandler Grønhøj garn enten på nettet eller i nærheden af Lemvig / Holstebro. Nogen derude der kan hjælpe ?

Tilgengæld faldt min kollega helt i svime over sin Sarah Lund trøje. Hun tog den på drivvåd, fordi hun mente, at den bare skulle i brug lige med det samme.

3 kommentarer:

  1. Garnlageret i Århus plejer at forhandle Grønhøj garn, men om de lige har den samme indfarvning er jo ikke sikkert. Men jeg vil krydse fingre for det. Her er linket:

    http://www.garnlageret-aarhus.dk/Profil.html

    De plejer at være ret hurtige til at sende garn afsted. :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tusind tak - Jeg går straks ind og tjekker. Det er bare for ærgerligt at have en trøje, der er så tæt på færdig til at ligge og samle støv :-)

    SvarSlet