torsdag den 20. november 2008

Sikke en dag


Tju hej sikke en dag. Jeg er lige landet i sofaen efter en dag med mange oplevelser sammen med 100 unge mennesker. En dejlig dag i Viborg, hvor vi gik i Hans Tausens fodspor og svimlede over de fantastiske kalkmalerier i Domkirken. Der var masser af indspark, en ordentlig en på "opleveren" og socialt samvær af højeste karat.









Den røde eller petroleumsfarvet drøm om Silva er midletidig havnet på "To-do" listen, mens jeg har kastet mig over en islænder-trøje inspireret af fantastiske Selja trøjer. Min gode veninde, som fik en forbryder-trøje i sidste uge, mener ikke, at hun kan leve OVERHOVEDET uden en trøje à la Seljas Fell. Så der er ikke andet at gøre end at gå i gang og se om, det er muligt for mig at fremstille noget lignende. Se selv her www.selja.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar