onsdag den 19. november 2008

Er jeg mon klar?

Klar til en af de større strikkeudfordringer ? Mønsteret er nu købt, nærstuderet og overvejet. Jeg surfer lidt rundt for at finde det rigtige garn, den rigtige farve og den rigtige pris på garnet. Jeg tænker petroleum, rød, limegrøn - Gad vide hvad I andre derude tænker om Fantastiske Silvi ?


Efter et par skrappe arbejdsdage og flere i udsigt har jeg rykket aftenen i dag ud af kalender - eller næsten da - bortset fra et par småopgaver. Jeg har sat mig til rette med alt, hvad jeg får brug for inden for rækkevidde og har tændt lys for at holde kulden, regnen og gråvejret lidt på afstand. Det bliver en rigtig efterårseftermiddag og aften - En af de gode

5 kommentarer:

  1. Hvis Silvi er den røde sag i forrige indlæg, så mener jeg: KOM I GANG! Den er tæskelækker :-)

    SvarSlet
  2. åh, den er bare så lækker! glæder mig til at se din udgave.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Kære Mie.
    Wauw - den er flot.
    Hvis det var min frakke, skulle den helt sikkert strikkes i Alpaka Fashion!! Supergodt netop til det formål - salgstale slut!:-)
    Knus fra Marianne

    SvarSlet
  4. Jeg købte for nogle dage siden opskriften og i går valgte jeg garnet til. Det bliver Hjertegarns Vital. 100% uld og til en overkommelig pris :-) Min bliver mørk koksgrå og jeg er spændt på om mønstret kommer til sin ret i farven. Held og lykke med din Mie :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt med søde kommentarer - og jeg tjekker stadig garn ud.... imidlertid har en veninde dumpet en hel sæk garn i dag - med en bestilling og et "jeg dør hvis jeg ikke snart ejer" - mere herom senere på bloggen - Silvi er udsat - men samtidig en god motivationsfaktor for at få den anden til side :-)

    SvarSlet