søndag den 9. november 2008

Forpustet efter weekend

Det har været en weekend, der tager vejret fra en - men på den gode måde. Vi har efter mange overvejelser og mange ture frem og tilbage besluttet at gå fra at have gamle bilvrag til en spritny Opelix bil. Vi har set på farver og alle muligt ekstra geil, der kan proppes i en sådan sag. Mit argument om at en koksgrå stod flot til husets sokkel mødte kun hovedrysten. Men det er altså ikke uden betydning at en bil både klæder ejer og hus - ikke i min optik ihvertefald.


Så hvis der er nogen derude, der lige står og mangler en Opel Zafira med utrolig mange nye dele - så er den til salg på http://www.bilbasen.dk/


Søndagen bød også på en fantastisk impulshandling. Det der startede som en idé i går aftes blev i dag ført ud i livet. Vi har bestilt billetter til en forlænget weekend i Rom med et par gode venner til foråret. Jeg har været der et par gange før - men altid som backpacker med et så skrabet budget, at vi måtte "låne" toiletpapir i Peterkirkens toiletter, bo i telt i udkanten af byen og spise mad, der får militærets feltrationer til at fremstå som festmåltider. Denne gang bliver det med fuld musik, shopping og italienske specialiteter. Nøj jeg glæder mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar