lørdag den 8. november 2008

Gaveregn og varme tanker

Det fantastiske ved fødselsdag er alle de søde hilsner og tanker, der løber ind fra nær og fjern. Jeg føler mig værdsat udover alle grænser, og mit hjerte føles blødt og varmt. Hvert år imponeres jeg over, hvor mange der husker og sender mig tanker - måske især fordi det ikke er en af mine egne spidskompetencer.

Særlig rørt blev jeg over en dejlig og uventet gave fra min kære svigerinde. For lang tid siden sagde jeg, at Red Barnets halskæde var utrolig smuk og symbolsk. Den ville jeg gerne eje. Det har hun husket og været rige og land rundt for at finde den. Jeg elsker den både for dens enkelthed og dens symbolik.


Et 007-agent ur fra manden, som mente at en agent-frau måtte have et agent ur. Det er mest til sjov og ballade og har mange finurligheder. Hjemmelavede gaver fra pigerne og en fin Tupilak til mit troldekuglearmbånd. Blomster med bud fra en kollega og en helt vidunderlig Freitag-pung fra mine forældre.


Inden længe er jeg klar til at drage ud for at blive fejret af gode venner. Der går rygter om, at hun stiller an med sønderjysk kagebord og middag. Uhm jeg glæder mig - men mest af alt til godt selskab :-)

1 kommentar:

  1. Kære Mie.
    Stort tillykke med fødselsdagen:-)
    Knus fra Marianne

    SvarSlet