mandag den 17. november 2008

På hesten igen...

Jeg kravler på hesten igen - og ryster sure-mopsen fra i går af mig. Bær over med mig - men jeg er altså ikke særlig god til mislykkede projekter. Selvom jeg nyder processen er jeg også meget produkt-orienteret, når jeg strikker. Kludene skal på og helst samme dag, som jeg er gået i gang. Der var ligesom i flere dage lagt i kakkelovnen til at det ellers fantastisk Topstykke skulle have et fur. 3½ pinde passer ikke til mit temperament - og slet ikke to gange.


Den ligger nu i skammekrogen og må vente til jeg igen får mod til at give mig i kast med den. I mens har jeg fundet mine lidt tykkere pinde frem og laver lige en hurtig hue og halstørklæde fra Kreativ strik www.kreativstrik.dk, mens jeg drømmer om at give mig i kast med den her. Er der nogen af jer derude, der har gode forslag til garn ? Er mønsteret til at forstå for os almindelige dødelige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar