lørdag den 15. november 2008

Arbejdsnarkoman

Selvom weekenden er godt i gang - sidder jeg ligesom fast ved skrivebordet, hvor opgaverne hober sig op. Jeg retter stile, forbereder forældresamtaler, skriver elevplaner og roder i det hele taget rundt i stakkene af papir, som flyder hele vejen rundt om mig. Det er okay, selvom jeg hellere ville.......
Min islænder er endelig blevet færdig og ligger lige nu og tørrer - Jeg glæder mig så meget til at få den i brug. Samtidig er jeg gået i gang med Topstykke fra Geilsk. Det bliver en lidt længere proces. Den strikkes på pind 3½, og det går bare så laaaaaangsomt. Der ligger allerede flere timer og flere film i den uden, det rigtig er blevet til noget. Det kommer til at koste på min ikke-eksisterende tålmodighedskonto. Men resultatet ser ud til at være anstrengelserne værd.


Fredag aften gik der film i den. Pigerne skulle se Karlas kabale om rådne, uforstående og stressede forældre. De kunne vist genkende en episode eller to fra deres eget liv. Bagefter var det moderens tur til at svælge i en tøsefilm af format. Filmen blev anbefaldet for et stykke tid siden her www.moccapigen.dk og blevet trukket ned fra hylden i kiosken i går. Det er en varm, sjov og til tider tankevækkende film med hjerteskærende scener, der giver blødt og varmt hjerte og får øjnene til at løbe over. Jeg elsker at græde gode varme tårer over vedkommende og rørende film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar