søndag den 30. november 2008

Så klar

Vi er parate til at tage imod december i morgen. Adventskransen har fået tændt sit ene lys og der er blevet kreeret dekorationer i stor stil. Børnene stråler, mens de undersøger hvor megen pynt, det er muligt at putte på en dekorationer. Alderen afspejles i de kunstværker, de synes, de frembringer.



I morgen tidlig har nissen nok været på besøg. Gitzen har ihvertefald hørt, den er flyttet ind på loftet og tør ikke selv gå i seng eller stå op om morgenen - Det er lidt farligt men også spændende med den nisse, man risikerer at støde ind i på vejen.

1 kommentar:

  1. Hvor er jeg dog enig med dig. Strikkeglæden forsvinder når andre sætter rammer og forventninger op istedet for at jeg selv kan vælge netop de farver og den model, som jeg er inspireret til at lave. Jeg har heldigvis lært at sige nej til bestillingsopgaver både de strikkede og de syede. Heldigvis forstår langt de fleste mig godt når jeg siger at dels er min daglige strikketid på maks 1½ time og dels bliver jeg så uinspireret af at strikke bestillingsarbejde.
    God 1. advent

    SvarSlet