søndag den 17. november 2013

Sløve sølle søndag

Nogle søndage er det som om jeg ikke rigtig kan ramme et gear - jeg tuller rundt og får intet udrettet. Den ene time tager den anden - og i dag tegner til at blive sådan en dag. En dag, hvor energien helt har forladt kroppen - hvor ideerne er i hovedet - men ikke kan komme ud gennem armene og blive omsat.

En dag hvor jeg bruger min energi på at beslutte, hvad jeg skal - men hvor jeg reelt ikke er i stand til at beslutte noget som helst. Jeg ved, at det eneste der er at gøre er enten at flyde med ELLER tage kampen med mig selv og gå i gang med et projekt og så bruge energien på at fastholde mig selv i det. Jeg har bare ikke besluttet, hvilken vej jeg skal gå endnu.



Det eneste det er blevet til - er lidt tanker om julegaver og julegaveproduktionen - et par klistermærker er blevet klistret på - og det kan altså godt være en bedrift på en sløve-sølle søndag.

2 kommentarer:

  1. hej Mie
    Det kan godt være at dele a' dine søndage er sløve ...
    men for pokker du så får taget revanche resten a' tiden ..
    Din mads nørgård cardigan bliver så flot
    knus

    SvarSlet
  2. Sløv søndag er vist ok med det energi-niveau du holder sig. For dælen, du får strikket både huer og sweater, og lavet blogindlæg ikke mindst. Så nu håber jeg, du er ladet op til endnu en arbejdsuge.....

    SvarSlet