lørdag den 16. november 2013

På med hatten

Et par hatte er røget af pindene i ugen, der er gået. Lidt strik i småtings-afdelingen, som skal plejes og have lidt opmærksomhedengang i mellem. Men efter et par småtteri-projekter kalder hele kroppen og sjælen på et større projekt, som kræver planlægning, tid og fordybelse. Jeg pønser og er gået i tænkeboks.

Huerne er Stines design - fra Alt om Håndarbejde og fra sidste år. Pasformen er perfekt og variationsmulighederne uendelige


Det er variationen og skift mellem de store linjer og petitesserne, der giver drive og fremdrift, har jeg opdaget. Længslen efter at have noget småt på pindene bliver overvældende og stor engang i mellem - ligesom jeg trives bedst, hvis jeg har større projekter i gang samtidig.

Det værste, der kan ske, er når hovedet er tomt for idéer og lyst til at frembringe. Det kan bringe mig helt ud på kanten - men samtidig er det også ofte der, de bedste og mest skæve idéer opstår, hvis jeg bare kan finde roen til at stå der.

11 kommentarer:

  1. Kære Mie

    Hvor er de fede!!!!
    Tak for link:)
    Må jeg låne dit billede og lave lidt reklame på min blog?
    kh. Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lån du endelig :-) jeg er vild med dine hatte og i det hele taget rigtig mange af dine designs :-) knus

      Slet
  2. De er blevet helt gode gode Fru Kahr:-)))

    SvarSlet
  3. Fede huer - hvilket blad er de fra

    SvarSlet
    Svar
    1. Den lille er fra Alt om Håndarbejdes julenummer. Den anden er købt i Stine Hoelgaard shop. Du kan finde den under linket i indlægget :-) Tak for rosen :-)

      Slet
  4. Mie - er det det her blad http://www.altomhaandarbejde.dk/Alle-produkter.47/Alt-om-h%C3%A5ndarbejdes-Julemagasin-2012.440.aspx

    Jeg kunne ikke lige låne det på biblioteket - så inden jeg køber vil jeg være helt sikker PFT Anette

    SvarSlet
  5. STOP HOLD NEJ det er ikke i det blad - det er bladet fra i år, der har opskrifterne - håber du finder det ellers må du låne mit, hvis du sender mig en mail på mie@nordlyng.dk
    Kh

    SvarSlet
  6. Tusind Tak Mie - godt jeg spurgte - så skal jeg nok finde det - tak for dit tilbud KH Anette

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare super seje !!!

    SvarSlet