søndag den 24. november 2013

Omstillings-parat

Nogle gange kræver omstændighederne, at man sadler om og rider i en anden retning. For nogle sker der store omvæltninger - men for mig er det i denne omgang heldigvis kun et spørgsmål om, at mine planer for weekenden ændres fra symaskine-ræs til sygehusbesøg, til støtte og hjælp og til at se med egne øjne, at verden står endnu der, hvor jeg stadig kalder det "hjemme" - hjemme hos mine forældre, hvor min mor har taget et styrt og brækket hoften.


Det er stadig min faste bastion - selvom jeg har rundet det der magiske 4-tal, som vel egentlig signalerer, at NU er jeg voksen. Det er der, hvor tingene er som de plejer - der hvor mine forældre sidder ved køkkenbordet altid klar til at lægge øre til, der hvor jeg er, som jeg er, og det er fint nok.

4 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring til din mor

    SvarSlet
  2. Håber ikke det er Spøttrup der har spændt ben for din mor. God bedring til hende.

    SvarSlet
  3. God bedring til din mor - jeg håber at hun få god hjælp og kommer godt igennem forløbet med hoften KH Anette

    SvarSlet
  4. Trist med din mor, rigtig go bedring med hende. Det er bare dejlig at man som voksen stadig føler at "hjem" er det "sikre sted"

    SvarSlet