lørdag den 16. november 2013

Heldige Asen

Blogverdenen viser sig igen og igen at være en magisk parallel-virkelighed af opmærksomme, givende og spændende mennesker, der bringer glæde og smil på en hel almindelig lørdag.

I min postkasse lå en uventet pakke, som blev åbnet med hurtige og  hektiske fingre, stemning var højspændt med 4 piger, der elsker gaver og overraskelser - og i den fine fine æske var de smukkeste stjerner fra ByFonna Jonna.



Ikke nogen særlig anledning - men bare fordi.... Fordi hun så et behov for ny julepynt her, fordi hun troede det ville gøre glad, og mission er lykkes. Jeg smiler over hele pæren og er glad for de fine stjerner og den varme opmærksomhed. Tusind tusind tak Jonna.

2 kommentarer:

  1. Ih Mie - Jeg får altså nærmest helt tårer i glade øjne over at læse hvor stor en glæde den pakke vakte:-)

    Jeg har selv haft stor fornøjelse af at finde på, hvad jeg ville sende og også da den var afleveret ved posten, så var det så spændende at vente på den landede hos dig:-D
    Blog-verden rummer så meget godt og dejlige bekendtskaber:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jonna - den vakte virkelig glæde både indholdet og tanken bag - og var en god reminder til mig selv om at få sendt overraskelser ud i verden en gang imellem - for det giver så god energi både hos giver og modtager :-) Knus

      Slet