onsdag den 20. november 2013

Hals eller krave

Hjernen arbejder på højtryk - og problematikken sniger sig med ind i drømmeverdenen. Det er lige om lidt, jeg er nødt til at tage en beslutning om, min nye trøje skal have en rund hals med en bred rib eller om jeg skal kaste mig ud i at lave en krave, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal få skruet sammen.


Det er altid en lidt frustrerende og problemfyldt vej, når jeg strikker efter billede og på gehør - der er gruble-perioder indlagt i processen - Jeg elsker, når det lykkes at knække nødden, men nøj hvor det kan fylde mit hovedet undervejs.


3 kommentarer:

  1. Der er mange valg i denne uge;)

    SvarSlet
  2. Den runde hals går man aldrig fejl af . Men jeg ved ikke hvad det er for en krave, du har i tankerne ? hvis det er en rullekrave, vil jeg mene den passer godt til trøjen, og er forholdsvis enkel at strikke. Du kan jo fx lade det komme an på en prøve ? den kan jo altid pilles op.

    SvarSlet
  3. Ser ud til at blive rigtig godt:)

    SvarSlet