onsdag den 6. november 2013

Faldt i strikkekurven

Tirsdag er der altid trængsel af opgaver, og dagens timer er fyldt ud og jeg plejer at være godt brugt, når mørket falder på. Onsdag er tilgengæld ofte rolig med stille og langsom start og kun få opgaver på tegnebrættet. Ro og tid til at få bund i bunker, til at tænke uafbrudte tanker, udvikle, planlægge og få styr på detaljerne.

Udsigten til rolige onsdag giver som regel sådan lidt midt-uge-weekend fornemmelser tirsdag aften - og jeg faldt i går godt og grundigt i strikkekurven - og tog lige en pind og en pind mere og kunne ikke finde dynerne før det rent faktisk var blevet onsdag.


Det kan godt være lidt betyder, jeg er lidt klatøjet i dag på det rent fysiske plan - men på den mentale overétage er det energi-opladning og super-kræfter, der får mig til at springe ud i onsdagen i let trav og med overskud.

10 kommentarer:

  1. Engang imellem MÅ der bare strikkes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja uanset hvor meget det koster på energi-kontoen - så tror jeg det kan betale sig på den lange bane :-)

      Slet
  2. Det er godt at få nogen ting færdige - det giver energi. :o) - nemlig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og energi af den gode og helt rigtige slags :-)

      Slet
  3. Jeg kan godt forstå du er lidt klatøjet idag ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Men på den der gode tilfredse måde - heldigvis :-)

      Slet
  4. Hvis bare det var strik, der holdt mig vågen til alt for sent;) Og hvor ser det bare fint ud - vildt lækre farver....
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Strik må der til - og så må opgaverne passe sig selv lidt imens :-) De er blevet helt gode i farverne de her luffe-basser :-)

      Slet
  5. Sikke en flot outcome af dit fald i strikkekurven :-) God Weekend KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan godt betale at give sig hen en gang i mellem - også selvom det koster på overskuddet - og energien må hentes ind igen :-)

      Slet