søndag den 17. november 2013

Cool cardigan

Den har været på ønskesedlen og to do listen længe. Jeg mister næsten pusten og ihvertefald koncentrationen, når jeg ser nogen gå forbi mig i den - og jeg er nu nået til en punkt, hvor jeg trækker vejret dårligere og har nedsat livskvalitet, hvis jeg ikke i en fart får fremstillet den Nørgaard cardigan, der mangler så meget i min garderobe.


Den er røget på pindene her i weekenden - efter heftige diskussioner med mig selv om, hvorvidt kanten skulle være pink eller koral. En beslutning blev taget - men jeg er stadig sådan lidt i tvivl om, det var den rigtige ? Jeg lurer også gevaldigt på, hvordan jeg skal lave stolperne, når trøjen er næsten færdig - ligesom jeg krydser fingre for, at jeg rent faktisk er i stand til at strikke en hel trøje på gehør og efter et billedet.

Men når og hvis det lykkes, bliver det verdens bedste trøje, og jeg tvivler på, at den kommer til at tilbringe ret meget tid i skabet. Den bliver slidt af ryggen på mig :-)

2 kommentarer:

  1. Den er bare så cool - den skulle være så velkommen i min garderobe :-) KH Anette

    SvarSlet
  2. Hvor ser den super dejlig ud. Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat

    SvarSlet