fredag den 29. november 2013

December lige om straks

Jeg havde faktisk ikke opdaget det - men lige om hjørnet lurer december. Juletræer med lys på gangen i skolen - og årets store klippe-klister dag fik startet stemningen op - og vi er fortsat herhjemme - først med Ajax-vand og så med pynt fra de store dybe skuffer i kælderen.



Noget finder sin helt faste plads, og andet skal have en ny og ganske særlig placering. Vi tusser stille omkring med det - og mærker, at det ikke bare er weekend - men også snart december.

Jeg ønsker mig mest af alt en december med masser af god tid, hygge, smil og grin og plads til bare at være -  gerne krydret med lidt hektisk julestemning, afkrydsningslister og overblik, der gør, at vi føler og ved, vi når det hele og nyder det hele vejen igennem. Det skulle da ikke være for meget at forlange vel?

6 kommentarer:

  1. Jeg er bare helt med på den december-opskrift.
    Denne weekend er proppet med familie-ting og julemarked, - ikke nogen skidt decemberstart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare med at få skudt måneden godt i gang - så plejer hyggen og glæden at komme næsten af sig selv. Jeg håber på en god en af slagsen for dig - og for mig :-) Knus

      Slet
  2. ønsker jer en dejlig december :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Marianne - jeg sender også gode ønsker afsted for din december :-)

      Slet
  3. December har det med at være over en førend man aner det :o)

    SvarSlet
  4. Ja det går som regel stærkt - det er med at nyde i farten og tage en dyb indånding her og der. Ønsker dig en god december-måned :-) Knus

    SvarSlet