mandag den 11. november 2013

Fugleunger og fuglemor

En tegner og maler gemmer sig i den flok elever, jeg lige nu har under mine vinger. Hun har den der kreativitet, der sprøjter ud og fylder alt, hvad hun laver. På kanten af hendes papir, på hendes mapper, på plancher og opgaver - og nogle gange i min retning.



Hun ved, jeg beundrer og begejstres og havde lavet et billede til mig til min fødselsdag. Billedet blev ledsaget af en forklaring om, at jeg var den store fugl, der sang for - og at de var fugleungerne, der sang med. En sød tanke og et dejligt billede.

8 kommentarer:

  1. Nøj, nøj, nøj, sikke en flot gave. Både udførelsen og tanken bag. Du er heldig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler mig også rigtig heldig og priviligeret :-) Tænk at have fingre i så mange skønne unge mennesker hver dag :-)

      Slet
  2. Hun har da flere gode talenter :-) skønt livsbekræftende billede. Og tillykke med din fødselsdag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for hilsnen Pernille - det er et vidunderligt billede :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Så fint og med så mange tanker bag :-)

      Slet
  4. Vidunderlig gave - sikke en talent fuld elev :-) KH Anette

    SvarSlet
  5. Hun skal nok drive det langt og til noget :-) og jeg er så glad for min gave :-) Knus

    SvarSlet